Obserwatorzy

środa, 23 lutego 2011

Zakupy

Witajcie,
Powiecie, że oszalałam i ja się z Wami zgodzę. Dziś zakupiłam sobie 5 bawełnianych poszewek na jaśki w rozmiarze 40x40cm + zakładka. Nic by nie było w tym nienormalnego gdyby nie fakt że na jaśku się one nigdy nie znajdą:).
Od paru dni chodzę jak nakręcona, w głowie mam nowe pomysły i kroje, kroje, kroje. Tyle tego jest, a ja wszystko chcę zrobić na raz, że nie mam kiedy tego wykończyć i ozdabiać:( W moim przypadku zapisywanie pomysłów na później się nie sprawdza bo te później nigdy nie następuje więc muszę to robić na bieżąco. Trudno mi się w pracy skupić bo ciągle myślę o tych nowych pomysłach:)
Pokaże Wam moje tkaninki za całe 1,95 sztuka:) i zmykam ozdabiać to co już zrobione!!!


Buziaki kochani!!!

PS: U mnie mroźno (-14`C w dzień), ale słonecznie a z moich ust nie schodzi uśmiech od paru dni i ja zupełnie nie wiem dlaczego:) A jak tam u Wam pogoda?

1 komentarz:

  1. Zarażasz swoja radością i chęcią do pracy:) I niech tak już będzie zawsze:) Dzięki Twojemu poprzedniemu wpisowi zabrałam się za małe gąski, które odkładałam na " lepsze czasy" . Ciekawa jestem bardzo efektów Twojej pracy, a poszewki w bardzo ładnych kolorkach zakupiłaś. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń