Obserwatorzy

czwartek, 21 października 2010

Kocia rodzina na tapecie

Ostatnio na tapecie mam kocią rodzinę oraz osiołki, koniki i kraby:). Nic na razie nie pokazuję bo nieskończone:( Kupiłam ostatnio po okazyjnej cenie frotę oraz poduszkę. froty uszyłam króliczka giganta:) a poduszę oczywiście wypatroszyłam:)
W niedziele wyjeżdżam na tydzień więc chcę pokończyć część rzeczy. i wtedy Wam je pokażę.

Zostałam zaproszona przez Asię do zabawy w muzyczne wspomnienia - oto moje typy:)
W wielki mieście

Testify

Obudź się

Do zabawy zapraszam wszystkich tych, którzy chcą się z Nami podzielić swoimi muzycznymi wspomnieniami:)

Pozdrawiam z dziś zimnego ( nawet śnieg padał) Olsztyna

2 komentarze:

  1. Niecierpliwie czekam na efekty Twojej pracy ;)Ja kiedyś zbierałam kawałki gąbek ze sklepu gdzie sprzedawali winogrona (znajome sprzedawczynie mi odkładały), prałam je, cięłam na kosteczkę i wypychałam zabawki i poduszki, tylko rzeczy wypchane gąbką po jakimś czasie chudną i trzeba je uzupełniać by były grubiutkie.

    U nas też dziś napadało duużo śniegu:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszę tu, bo maile do mnie wracają, dziękuję serdecznie za paczuszkę, jest super :) dziękuję, dziękuję ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń