Obserwatorzy

poniedziałek, 3 września 2012

Krówka poduszkowa

Witajcie,
Dawno mnie tutaj nie było. Nic nie szyję, w ogóle opuściła mnie wena:(
Maszynę oddałam mamie, większość materiałów porozdawałam. Jednym słowem - porządki:) Dzieję się tak ponieważ rodzinka mi się powiększy niebawem i potrzebuję miejsca.

Robię inne rzeczy np haftuję. oto powstały w międzyczasie haft:
Z tego hafciku powstanie podusia :)

Ja się Wam podoba?

PS: Za namową Moniki M. nie porzucam całkiem robienia czegokolwiek. W głowie mojej kłębi się masę pomysłów, które będę wcielała w życie i sukcesywnie Wam pokazywała.

1 komentarz:

  1. Podusia zapowiada się ślicznie. Przede wszystkim gratuluję stanu błogosławionego, niech przebiega bez żadnych objawów ubocznych:) Dziękuję za wizytę w Kuferku- bardzo mnie ucieszyła. Trzymam kciuki by wszystko poszło jak najlepiej. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń