Obserwatorzy

niedziela, 2 października 2011

Prezencik

Dokładnie tydzień temu miałam ja swoje urodzinki:)
I to co mój mąż kochany wymyślił przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Opowiem od początku. W moim domu rodzinnym w dzieciństwie zawsze były płyty i gramofon, potem przestało to być modne i nie wydawano już w takich ilościach płyt winylowych. Jakieś 2 lata temu wraz z bratem odkopaliśmy nasz stary gramofon, radio i płyty i znów pokochaliśmy ten sprzęt miłością bezgraniczną. Kiedy wróciłam z pracy w poniedziałek popołudniu zastałam w salonie duży pakunek i mojego bardzo zadowolonego męża. Szybko zabrałam się do odpakowania a moje oczka zobaczyły to:


Kombajnik tak cudny, drewniany, w stylu retro. Gramofon z radiem i odtwarzaczem CD. Moje cudeńko, które teraz mi cudnie przygrywa!

2 komentarze:

  1. Najlepsze życzenia dla młodej pary!!!!!
    Też jestem zodiakalną wagą i taki prezent jest moim marzeniem.Super!!!!!Pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent! Ja sama mam stary adapter, ale bez cd :) I też drewniany, tylko u mnie służy raczej za ozdobę...

    OdpowiedzUsuń