Obserwatorzy

sobota, 13 listopada 2010

Kocia rodzina

Witajcie moje drogie
Kocia rodzina o której kiedyś wspominałam została ukończona. Powstały 4 kotki w różnych kolorach i na pewno powstanie ich więcej. Uszycie samych kotków poszło gładko ale nie mogłam znaleźć czasu na ich wykończenie. W mojej głowie jest dużo pomysłów ostatnio a czasu niestety mało. Ostatnio dużo czasu zabierają mi przygotowania do ślubu:) Tak tak mojego ślubu. Nie chwaliłam się Wam ale we wrześniu się zaręczyliśmy:)
Pomysłów mam coraz więcej na zabawki, ciągle coś szkicuję i projektuję ale nie mam czasu uszyć:)

2 komentarze:

  1. Witaj.Dziękuję za odwiedziny u mnie i zaproszenie do siebie.
    Twoje kotki są urocze, a najbardziej podoba mi się ten ze zdjęcia z Tobą :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie kocurki!!!
    Czekam na kolejne:)

    P.S Powodzenia w przygotowaniach!!! Wiem co to znaczy....ufff dobrze,że mam to za soba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń