Obserwatorzy

poniedziałek, 27 września 2010

Candy i wypadek

Witajcie moje piękne:)
Ja jestem już rok starsza i oczywiście losowanie odbyło się wczoraj. Nie pokazałam Wam tego wcześniej gdyż przyznam, że czas mi się skurczył:(

Do tego wczoraj wieczorem odkryłam, że moja mała kicia wyparowała z mieszkania:( Nie spałam całą noc. Rano jak jej nie znaleźliśmy rozpoczęliśmy poszukiwania. Okazało się że wczoraj późnym wieczorem Gabi wypadła z balkonu (3 piętro). Jakaś Pani ją znalazła i powiadomiła słuszne władze. Dziś znaleźliśmy małą w szpitalu uniwersyteckim dla zwierząt - tam przywieźli ją strażnicy ze schroniska. Gabcia była poobijana ale nie miała nic złamanego - ma problemy z płucem jednym i oczywiście jest potrubowana. Już mamy ją w domku i tulimy, grzejemy, pilnujemy i leczymy.

A teraz wyniki Candy

Bardzo proszę o przesłanie na maila mi adresiku a postaram się cukierasy jak najszybciej wysłać.

Serdecznie gratuluję zwycięzcy i dziękuję, że mnie odwiedzacie

2 komentarze:

  1. Dla zwyciężczyni gratulacje. A ja mam nadzieję że kicia wyzdrowieje w ekspresowym tempie!! Bidulka jedna ! Pogłaskajcie ją za uszkami ode mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OO wygrałam, niesamowita niespodzianka , dziękuję :)
    Trzymam kciuki za kicię, żeby szybko wydobrzała,całe szczęście, że nic mu się nie stało.

    OdpowiedzUsuń